Tworzenie i wydawanie gry oczami wydawcy (w krzywym zwierciadle)

Zainspirowani wpisem Kwiatosza postanowiliśmy zrobić gifową opowieść o tworzeniu i wydawaniu gier przez wydawców 😀

W pierwszym kroku szukamy nowych ciekawych mechanik 

mechaniki

Pierwsze wewnętrzne testy prototypu

pierwsze testy

I seria poprawek

anigif_enhanced-buzz-8915-1405685252-4

i druga II seria poprawek

funny-gif-wrestling

 

Zagrzewanie do pierwszego wyjazdu na konwent z nowym prototypem

dzień przed wyjazdem na targi

Dzień wyjazdu…

black-dynamite-you-done-fucked-up-now

Pierwsze osoby, które przechodzą obok naszego stoiska

pierwsza reakcja na prototyp

Gdy pytamy się jak się grało

gdy pytamy się graczy jak się grało

Gdy słyszymy od 10tej osoby tą samą propozycję poprawki

gdy 10 osoba zwraca tą samą uwage

Gdy po 100 poprawkach i testach prototyp zaczyna w końcu ładnie grać

gdy prototyp działa

Możemy przekazać grę do wyceny drukarni… gdy dostajemy pierwszą wycenę…

pierwsza wycena z drukarni

 

Drugą wycenę…

druga wycena

I w końcu trzecia wycena…

3 wycena

Gdy wysyłamy grę do vlogera/blogera

gey wyyłamy grę blogerom

Czekamy na pierwsze recenzje…

gdy blogerzy pytają się o egzemplarz do recenzji

POJAWIAJĄ się…z nadzieją na dobre..

pierwsze recenzje

 

I wpadają pierwsze zamówienia z pre-orderu 

pierwsze recenzje (2)

I wszystko zaczyna się układać dobrze 🙂

thumbs-up