Tworzenie i wydawanie gry oczami wydawcy (w krzywym zwierciadle)
Zainspirowani wpisem Kwiatosza postanowiliśmy zrobić gifową opowieść o tworzeniu i wydawaniu gier przez wydawców 😀
W pierwszym kroku szukamy nowych ciekawych mechanik
Pierwsze wewnętrzne testy prototypu
I seria poprawek
i druga II seria poprawek
Zagrzewanie do pierwszego wyjazdu na konwent z nowym prototypem
Dzień wyjazdu…
Pierwsze osoby, które przechodzą obok naszego stoiska
Gdy pytamy się jak się grało
Gdy słyszymy od 10tej osoby tą samą propozycję poprawki
Gdy po 100 poprawkach i testach prototyp zaczyna w końcu ładnie grać
Możemy przekazać grę do wyceny drukarni… gdy dostajemy pierwszą wycenę…
Drugą wycenę…
I w końcu trzecia wycena…
Gdy wysyłamy grę do vlogera/blogera
Czekamy na pierwsze recenzje…
POJAWIAJĄ się…z nadzieją na dobre..
I wpadają pierwsze zamówienia z pre-orderu
I wszystko zaczyna się układać dobrze 🙂